کد خبر:20453
پ

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: با وجود بیکاری ۲۵ درصدی در ماهشهر ، پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه در استخدام به نیروهای بومی بی‌توجهی می‌کنند.

 

به گزارش روزانه نیوز حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس افزود: با وجود بیکاری ۲۵ درصدی در ماهشهر ، پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه در استخدام به نیروهای بومی بی‌توجهی می‌کنند.

 

یک پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قصد دارد آزمون استخدامی برگزار کند که سهمیه خاصی برای بومی‌ها در نظر نگرفته است.
این شرکت پتروشیمی قصد دارد تعداد قابل‌توجهی نیرو استخدام کند که در آن هیچ سهمیه‌ای برای بومی‌های منطقه قرار نداده است؛طبیعی است که جوانان منطقه در رقابت با سایر فارغ‌التحصیلان از سراسر کشور هیچ شانسی برای استخدام نخواهد داشت در حالی که تمام مشکلات و بحران زیست‌محیطی پتروشیمی‌های بی‌شمار منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر بر سر اهالی منطقه هر روزه آوار می‌شود.
بعنوان نماینده مردم این منطقه با تمام توان و قدرت از برگزاری این آزمون تبعیض‌آمیز جلوگیری می‌کنم مگر اینکه سهمیه قابل قبولی در اختیار جوانان منطقه قرار داده شود.
با کدام استدلال پتروشیمی‌های منطقه ویژه ماهشهر برای تأمین نیروی خود اقدام به جذب نیرو از سایر نقاط کشورمی کنند؛حدود ۲۲ هزار جوان بیکار با تحصیلات عالیه و تخصصی در ماهشهر داریم و به جرأت می‌توان گفت هیچ تخصصی وجود ندارد که پتروشیمی‌های منطقه به آن نیاز داشته باشند و در منطقه وجود نداشته باشد./نفت آنلاین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید