کد خبر:20531
پ

مهردادجلالی مدیر کل پست استان گلستان دراین جلسه اظهار داشت:هموراه هنرمندان گلستانی در جشنواره های اتحادیه بین المللی پست خوش درخشیدند و در سالجاری نیز این قرعه به نام آقای عزیزی افتاد وایشان به زیبایی توانستند خدمتی که کارمندان پست ارایه میدهند را با مضمون کرونا به تصویر بکشند.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین مقام اول جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین بمناسبت سالروز جهانی پست از بین ۵۳ کاریکاتوریست مطرح کشور با ارسال ۹۳ اثر نصیب آقای مهدی عزیزی از گلستان شد که طی مراسمی  با حضورمدیر کل پست استان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی تقدیر بعمل آمد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پست گفت:زبان هنر از هرچیزی برنده تر و تاثیر گذارتر است.

 

عادله کشمیری اظهار داشت: در شرایط خاص کرونا که اکثر اصناف در تعطیلی به سر بردند پرسنل پست با کوشش و تلاش در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکردند و این در نوع خود همچون جهادیست که سربازان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس در حال نبرد و ایثار هستند کمتر نیست.

 

وی افزود: از خود گذشتگی پرسنل پست با توجه به شیوع و انتشار وسیعی این ویروس که در روزهای اخیر منجر به تعطیلی و از بین رفتن سرمایه بعضی مشاغل شد اما با کمک پست برخی از مشاغل توانستند روی پای خود بایستند و قلدر نمایی کرونا را به زانو در آورند.

 

وی در ادامه  از تلاش و همت این جوان گلستانی که توانست با هنر خود جلوه ای از هنر این مردان بی ادعا را با به تصویر کشیدن تمثیلی از بازی اعصاب به نمایش بگذارد تقدیر کرد و گفت: نگاه این هنرمند توانست علاوه برتوجه ویژه داوران جشنواره ملی کبوتر زرین پست مورد توجه شرکت جهانی پست نیز قرار گیرد که این در نوع خود برای استان گلستان امتیاز ویژه ای است.

 

در ادامه مهدی عزیزی برنده برتر این جشنواره ضمن قدردانی از این تلاشگران گفت: خدمتی که یک نامه رسان انجام می دهد کمتراز کاری که سربازان سلامت انجام می دهند نیست چرا که در راستای خدمت، ایثار و از خود گذشتگی که این افراد از خود نشان داده اند موجب شد با توجه به موضوع جشنوراه به یکباره جرقه ای در ذهنم با نام بازی با اعصاب که یک فرد باید دارای اعصاب فوق العاده قوی باشد خطور کند که در این شرایط فرد باید بتواند حلقه اعصاب را از میان سیم پیچ ها بدون اینکه به آن برخورد کرده و چراغ خطر را روشن کند به پایان برساند و این دقیقاً همان کاری است که یک نامه رسان در طی ساعات فعالیت خود انجام می دهد.

 

وی افزود: همانگونه که همگان در شرایط کنونی شاهد آن هستیم سربازان سلامت تنها پزشکان و پرستاران نیستند و بلکه افراد زیادی نیز در این بین در حال انجام خدمت و مقابله با این ویروس و انجام ماموریت خود برای به زانو در آوردن این دشمن مهاجم هستند اما چون پزشکان و پرستاران بیشتر درگیر این موضوع هستند مورد توجه قرار گرفته اند و این توجه نباید صرفاً به آنها ختم شود چرا که افراد بسیاری برای مقابله با این ویروس دست به دست هم داده اند تا هر چه زودتر آن را شکست دهند.

 

در پایان مهرداد جلالی ضمن اشاره به فعالیت تمام وقت پرسنل پست گفت: پرسنل این شرکت از ابتدای شیوع و انتقال ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با قدرت و اقتدار و استفاده کامل از تمام ظرفیت های خود برای ارائه خدمت به شهروندان مقابل این ویروس ایستاده اند  و توانستند  در این بین بسیاری از مشاغل را از ورشکستگی نجات دهند.

 

در پایان این جلسه از جناب آقای مهدی عزیزی کاریکاتوریست برتر جشنوراه کبوتر زرین پست با اهدا لوح سپاس تقدیر و قدردانی بعمل آمد./بازار کسب کار آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید