کد خبر:20549
پ

رییس جمعیت هلال احمر اسفراین شامگاه جمعه گفت: عصر روز جمعه 5 دی ماه 99 طی تماس اضطراری با سامانه 112 امداد و نجات از سوی این افراد که برای فتح قله شاه جهان رفته بودن مبنی بر گم کردن مسیر بازگشت به لحاظ شدن برف و بوران اعلام شد.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری بازار کسب کار آنلاین  ابراهیم سارمی در خصوص جزئیات این خبر افزود: به دلیل بارش برف و وقوع کولاک در ارتفاعات شاه جهان و اصرار بر صعود ۱۰ کوهنورد از اهالی شهرستان‌های سبزوار و نقاب خراسان رضوی منجر به مفقود شدن آنها در این ارتفاعات شد.

 

وی در ادامه با اشاره به مکان یابی صورت گرفته از محل پناهگاه این افراد گفت: در حال حاضر با اعزام ۲ اکیپ امداد و نجات کوهستان به منطقه  نیروهای امداد و نجات مستقر در هلال احمر در حال انجام مکان‌یابی این افراد و راهنمایی آنها برای رهایی از برف و کولاک هستند.

گفتنی است قله شاه‌جهان با ارتفاع سه هزار و ۸۰ متر، بلندترین نقطه از رشته کوه آلاداغ است که در شمال شهرستان اسفراین، خراسان شمالی قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد، مرکز خراسان شمالی واقع شده است./ بازار کسب کار آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید