کد خبر:20590
پ

تفاهم نامه همکاری توانمند سازی آموزشی پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ میان سه مرکز و دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امضاء شد.

به گزارش روزانه نیوز تفاهم نامه همکاری بین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید دکتر لبافی نژاد با دانشکده آموزش پزشکی و مدیریت و دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با رویکرد توانمند سازی پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ به امضاء رسید.

این تفاهم نامه با توجه به ضرورت مشارکت و همکاری سازنده میان مراکز علمی و آموزشی به منظور شتاب بخشیدن به تحقق برنامه های توسعه علمی کشور و همچنین توانمند سازی پرستاران شاغل در بخش های مراقبت های ویژه جهت مراقبت های پرستاری از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تهیه شد.

این تفاهم نامه همکاری میان سه مرکز علمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به امضاء رسید.

در راستای انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد دانشکده پرستاری و مامایی با تهیه محتوای آموزشی مربوطه و دانشکده مجازی با تولید محتوای الکترونیک جهت برگزاری مجازی این دوره همکاری لازم را در خصوص توانمند سازی پرستاران شاغل در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان های تحت پوشش با اولویت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهیددکتر لبافی نژاد انجام دهند./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید