کد خبر:26142
پ

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان گفت: اکنون نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در آینده چه رکوردهایی برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان می‌زنم. باید با رکوردهای خوب در این رقابت‌ها حضور یابم.

به گزارش روزانه نیوز الهام حسینی اظهار داشت: در مرحله قبلی از اردوی تیم ملی به دلیل آنکه دوران ریکاوری پس از جراحی را می‌گذراندم، حضور نداشتم اما به این مرحله از اردو دعوت شدم و اکنون در اردو هستم و شرایط هم خوب است. فدراسیون اردوهای خوبی گذاشته و شرایطم بهتر شده است.

وی افزود: اکنون بعد از حراجی در شرایط خوبی بسر می‌برم و وضعیتم مقداری به قبل برگشته اما صد  درصد خوب نشده‌ام اما در حدی هستم که به رکوردهایم نزدیک شده باشم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری عنوان کرد: در این مدت به دلیل ریکاوری ۹۰ درصد از رکوردهای گذشته را تمرین کردم و نمی‌خواستم به خودم فشار بیاورم. در اردوی قبلی هم برای آنکه به شرایط ایده آل برسم، شرکت نکردم. ترجیح بر این بود تا شرایط خوبی برای حضور در اردوهای تیم ملی داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه باید با رکوردهای خوب به مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان وارد شوم، گفت: اکنون نمی‌توانم پیش بینی کنم که در آینده چه رکوردهایی برای مسابقات قهرمانی آسیا می‌زنم. باید شرایط بگذرد تا به آن حد از آمادگی برسم.

پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا به عنوان گزینشی المپیک در کشور ازبکستان برگزار می‌شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید