کد خبر:26898
پ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، محاکمه خود را «کودتای قضایی» خواند.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعایی، محاکمه خود را تلاشی در جهت «کودتای قضایی» خواند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از جلسه دادگاه خود در پرونده موسوم به «پرونده ۴۰۰۰» که در آن به رشوه خواری، کلاهبرداری و نقض اعتماد عمومی روبروست، تمامی تخلفات صورت گرفته از جانب خود را رد کرد.

نتانیاهو مدعی شد این محاکمه مغرضانه بوده و پلیس از روش‌های غیر قانونی برای به دست آوردن اطلاعات در دادگاه استفاده کرده و او و خانواده اش هدف تعقیبی مغرضانه قرار گرفته اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد این محاکمه تماما یک نمایش بوده و در واقع «کودتای قضایی» با هدف خدشه دار کردن چهره وی صورت گرفته است.

گفتنی است امروز رسانه‌های خبری گزارش کرده بودند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای رسیدگی به اتهامات فساد علیه او، در جلسه دادگاه در قدس اشغالی حاضر شده است.

دادستان پرونده نتانیاهو اعلام کرد او به گونه‌ای نامشروع از قدرت خود سوء استفاده کرده است.

همزمان با برگزاری جلسه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، صد‌ها نفر علیه او تظاهرات کردند. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات پلاکاردی در دست داشتند که روی آن در کنار عکس نتانیاهو به جای ”نخست‌وزیر“، عبارت ”جرم وزیر“ نوشته شده بود./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید