کد خبر:27311
پ

 در نشست علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به مسوولان کشوری قرائت شد.

به گزارش روزانه نیوز علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز -یکشنبه – تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور درخصوص ورود سیب ارومیه در بورس کالای ایران تذکر داد.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درخصوص نظارت سازمان نظام پزشکی در مورد مطب ها و تبلیغات درخصوص سقط جنین غیرقانونی، گزارش و اقدام در این راستان بازدارنده نیست، تذکر وی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درخصوص لزوم نظارت معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی به سقط جنین غیرقانونی و کلینیک های دولتی و غیردولتی و برخورد قانونی با عاملان، تذکر وی به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درخصوص علت وفور ارائه داروهای سقط جنین بدون مجوز از سازمان غذا و دارو در فضای مجازی چیست و چه راهکاری در حذف سقط جنین دارید؟تذکر دادند.

حسین نوش آبادی نماینده ورامین به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص تامین اعتبار جهت بهسازی و مرمت آثار باستانی و میراث فرهنگی شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک تذکر داد.

محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر صمت درخصوص لزوم بازنگری وتجدید نظر در واردات بی رویه فلزات دارای تولید داخل تذکر داد.

تذکر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر اقتصاد و دارای درخصوص لزوم رسیدگی و عمل به وظیفه قانونی درخصوص ریزش سرمایه مردم در بورس.

علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد و دارایی درخصوص لزوم رسیدگی به سختگیری بانک ها در روزهای پایان سلا برای وصول مطالبات مردم و مناطق کم برخوردار با وجود مشکلات شدید اقتصادی تذکر دادند.

علیرضا نظری نماینده خمین به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت درخصوص اینکه چرا رأی هیات عمومی دیوان عدالت اداری درخصوص مرکز اصناف و بازرگانان ایران آیین نامه اجرایی نحوه برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه صنفی و اجرایی اجرا نمی شود؟تذکر دادند.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزرای تعاون و راه و شهرسازی درخصوص لزوم تسریع در رفع مشکل و تعیین تکلیف مبالغ واریزی مردم شهرستان های لاهیجان بابت مسکن مهر تذکر دادند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید