کد خبر:27754
پ

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، به عنوان بازرس و ناظر ویژه خود در امر واکسیناسیون کووید ۱۹ منصوب شد.

‌به گزارش روزانه نیوز در حکم سعید نمکی وزیر بهداشت خطاب به محمدحسین حیدری مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، آمده است: با توجه به اهمیت واکسیناسیون گروه‌های هدف منطبق بر سند ملی واکسیناسیون کووید ۱۹، به جنابعالی مأموریت داده می‌شود تا به عنوان بازرس و ناظر ویژه از طرف اینجانب موارد زیر را پیگیری فرمائید:

۱- نظارت مستمر بر تمامی موارد مربوط به تعداد و ثبت و ضبط آنها در سامانه‌های تعریف شده و همچنین الصاق برچسب و کد رهگیری، توزیع برحسب لیست‌های صادره، تحویل به مراکز استان، شبکه‌ها و مراکز تزریق، تطبیق مشخصات گیرندگان واکسن با اولویت‌های تعریف شده، ثبت کلیه موارد در سامانه TTAC و سیب و یا دیگر سامانه‌های جایگزین در استان‌هایی که غیر از سامانه سیب استفاده می‌کنند و همچنین معدوم نمودن پوکه‌ها طبق صورت جلسه تنظیمی.

۲- حل مشکلات اجرایی فی مابین معاونت‌های بهداشت، درمان، سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه‌ها جهت تسریع در اجرای پروژه.

۳- تسریع در افزایش مراکز تزریق با هماهنگی معاون بهداشت، سازمان بسیج و دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانند مساعدت نمایند.

۴- برخورد قانونی و محکم با هرگونه سوءاستفاده و عدم رعایت اولویت‌ها و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح.

۵- ارائه گزارش روزانه از تعداد تزریق، توفیق‌ها و یا کاستی‌های احتمالی به اینجانب که در این راستا حضور مستمر جنابعالی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور اهمیت دارد. ضروری لست داشبورد مدیریتی جهت نظارت مستمر و روزانه اینجانب با هماهنگی جناب آقای دکتر داودی برقرار شود.

بدیهی است، کماکان مسئولیت اصلی تزریق و پایش برنامه نظارت تخصصی با معاون بهداشت و نظارت و پایش علمی و تحقیقاتی برندهای مختلف با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خواهد بود./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید