کد خبر:27984
پ

فرمانده نیروی زمینی در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با اشاره به رونمایی دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا گفت: امروز این سازمان با ساخت انواع پهبادها و ربات‌های موثر در رزم زمینی برای برخورد با ریز پرنده‌ها، امور جنگال، ضد جنگال و انواع جمر به قطب علمی کشور تبدیل شده است.

به گزارش روزانه نیوز امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید نزاجا که در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم امروز میزبان چهره های ولایی و انقلابی و مورد محبت آحاد جامعه اسلامی امیر دریادار  حبیب الله سیاری هستیم.

فرمانده نیروی زمینی در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا افزود: امروز سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا انواع ربات‌های موثر در رزم زمینی را ساخته و در حوزه برخورد با ریز پرنده‌ها، امور جنگال، ضد جنگال و انواع جمر و انواع ساخت پهپادها به عنوان یک قطب علمی و دانشی در کشور مطرح است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به جوانان مستعد حاضر در مجموعه نیروی زمینی گفت: امروز در مجموعه نزاجا از جوانان اندیشمندان و صاحبان ایده برخورداریم که در ساخت انواع تک تیراندازها، ساخت گتلینگ که هزاران گلوله را در کسری از ثانیه شلیک می‌کند به نوآوری رسیدند./ایرنا

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید