کد خبر:28148
پ

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دستگاه سخنگوی هوشمند، اولین نرم افزار بومی مدیریت مرکز تماس کشور بوده که موفق به بومی سازی شده است.

به گزارش روزانه نیوز علی غیاث آبادی با اشاره به دستگاه سخنگوی هوشمند گفت: دستگاه سخنگوی هوشمند اولین نرم افزار بومی مدیریت مرکز تماس کشور و نقطه‌ی عطف این صنعت در کشور محسوب می شود که محصولی دانش بنیان حاصل تلاش یک تیم حرفه ای و جوان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است . یکپارچه سازی تمام فعالیت های ارتباطی سازمان یا کسب و کارها و همچنین یکپارچه سازی کانال های ارتباطی در مدیوم های مختلف (تلفن،ایمیل،فکس،سوشال مدیا و…) از دستاوردهای استفاده از این نرم افزار است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین ظرفیت های این محصول، حضور در بازار بین الملل است. که درحال حاضر این محصول را می توان سوغات و ارمغان حوزه تکنولوژی کشور، برای بازار خاورمیانه و کشورهای اطراف دانست که تولید این محصول به پشتوانه‌ی فعالیت شبانه روزی یک تیم جوان و طراز اول در حوزه آی تی در پارک فناوری دانشگاه تهران و پس از سال ها تلاش و آزمون و خطا، اکنون به مرحله بهره برداری رسیده و در همین مدت کوتاه از آزمون بزرگترین پروژه‌های ملی و سازمان ها و ارگان های بزرگ، سربلند بیرون آمده است.

غیاث آبادی بیان کرد: از لحاظ کیفی نرم افزار آی وین با برندهای خارجی، کاملا شانه به شانه رقابت می کند و استفاده از آن برای مخاطب داخلی بسیار به صرفه تر و همچنین از منظر پشتیبانی مطمعن تر خواهد بود. در حال حاضر پروژه ها و سازمان های زیادی از این محصول استفاده می کنند اما از مهم ترین آن ها می‌توان به سامانه ملی سجام (سازمان بورس), سامانه ملی همتا (طرح رجیستری تلفن همراه), شرکت ملی نفت ایران (پخش فراورده های نفتی) و وزارت خانه های مختلف اشاره کرد.

او افزود: در حال حاضر می‌توان سازمان های بزرگ مثل بانک ها و کارگزاری ها و همچنین ارگان های دولتی مثل مخابرات و وزارت خانه های مختلف  را مهم ترین و مناسب ترین مخاطب این نرم افزار دانست که تا امروز نیز استقبال خوبی از محصول داشته اند. کشورهای مختلفی در این حوزه فعالیت داشته اند که در کشور ما نیز برندهای آشنایی هستند و جزو برندهای پیشرو در این صنعت محسوب می شوند. اما دستگاه سخنگوی هوشمند تا امروز توانسته در چندین پروژه ی مهم داخلی، جایگزین برخی برندها باشد./باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید