کد خبر:11370
پ

معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: کارشکنی ها و قانونی که سبب شد وزارت نفت از این تیم حمایت نکند، مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

به گزارش روزانه نیوز، مصطفی سلیمانی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم متاسفانه تیم ما شرایط خیلی خوبی ندارد. با وجود اینکه نفت مسجد سلیمان فصل گذشته شرایط خوبی داشت و ضمن کسب رتبه ای خوب در لیگ برتر توانست در جام حذفی هم جزو چهار تیم شود، قانون شرکت نفت که طبق آن هر سال باید دوره فعالیت هیات مدیره تمدید شود ، سبب شده هیات مدیره باشگاه نفت بلاتکلیف بماند.

وی افزود: ورناصری، نماینده مسجد سلیمان در مجلس تلاش می کند این مجوز را از وزارت نفت کسب کند که ظاهراً امروز و فردا صادر می شود تا بتوانیم تیم خود را به خوبی روانه مسابقات کنیم. هر چند زمان زیادی را از دست داده ایم. تلاش هایی هم صورت گرفته اما کار سختی داریم.

معاون حقوقی و ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم امانتی که از مردم مسجد سلیمان دست ما است به سرمنزل مقصود برسانیم. این امانت هم بقا در لیگ است . تمرینات ما هم حدود ۱۰ روز است در تهران شروع شده است. به ما می گویند از تیم حمایت می کنیم اما اکنون فقط بحث مالی نیست زیرا با توجه به شرایط کرونا شرکت ها و بخش خصوصی تمایلی به تیمدازی ندارند.

سلیمانی ادامه داد: تیم های بزرگ لیگ برتر با مشکلات زیادی مواجه هستند. همین یکی دو تیم خصوصی لیگ هم با مشکلات زیادی مواجه هستند. شهری مانند مسجد سلیمان که از آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بشکه نفت صادر می شود، حق زیادی به گردن فوتبال ایران و تمام مسائل کشور دارد. تیم ما از لحاظ بودجه سال گذشته و امسال ضعیف ترین تیم لیگ بوده اما تیم شهر مسجد سلیمان باید حداقل بودجه را داشته باشد تا تیم را به خوبی روانه مسابقات کند.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر و آمادگی نفت مسجد سلیمان برای حضور در این رقابت ها گفت: این قرعه کشی تحت تاثیر شرایط کرونا امسال به شکل متفاوتی برگزار شد. دست مسئولان سازمان لیگ که بدون شائبه این قرعه کشی را انجام دادند درد نکند. این اقدام مثبتی است.

معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: مجتبی حسینی و کادرفنی اش برای آماده سازی تیم زحمت می شکند.کارشکنی ها و قانونی که سبب شد وزارت نفت از این تیم حمایت نکند، مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

سلیمانی درباره جایگاه نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم گفت: امسال شرایط ما سخت تر است زیرا سال گذشته آرامش نسبی در تیم حاکم بود و توانستیم با استفاده از زمان زیادی که در اختیار داشتیم، تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. مجوز هیات مدیره خیلی دیر صادر شده و به همین دلیل دست ما بسته شده است. نتوانستیم طبق آنچه شایسته است جلو برویم. شرایط اقتصادی هم تغییر کرده و با توجه به افزایش قیمت بازیکنان، تیم هایی مثل ما کار سختی دارند.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید