کد خبر:27037
پ

 رییس سازمان بسیج سازندگی، حرکت‌های جهادی را موتور پیشران رفع محرومیت در کشور عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در خدمت رسانی به محرومان را می توان به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی و انقلابی در اداره امور کشور به جهانیان ارائه کرد.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور،  سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی گفت: دستیابی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر، کارآمد برای جریان‌سازی اجتماعی است و حرکت‌های جهادی کارگاه موفقی برای شکل‌گیری این دو عنصر اساسی خواهد بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به مشارکت مردم در خدمت رسانی به محرومین افزود: اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمت رسانی به محرومین در قالب حرکت‌های جهادی، با سرعت فزاینده‌ای درحال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است که می‌تواند موتور پیشران کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی نظیر اسلامی و انقلابی، در اداره امور کشور به جهانیان ارائه شود.

سردار زهرایی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و بروز برخی مشکلات و آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن برای کشور، سازمان بسیج سازندگی با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود توانست با اجرای رزمایش سراسری «کمک مومنانه» و طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» اقدامات بزرگ و موثری برای کاهش اثرات مخرب معیشتی، فرهنگی و اجتماعی ویروس کرونا بردارد.

وی عنوان کرد: در همین راستا و با عنایت به آغاز فصل برگزاری اردوهای جهادی در نوروز ۱۴۰۰ و شرایط خاص کشور و همچنین ضرورت نقش آفرینی گروه‌های جهادی به عنوان یک نهاد مردمی برای حضور در عرصه‌های محرومیت زدایی و امداد رسانی، ایشان توانستند اقدامات موثری در این زمینه بردارند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید