کد خبر:27548
پ

سازمان انرژی اتمی در پیام توئیتری با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در صنعت هسته‌ای ایران، نوشت: دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا مجدداً شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای خواهد شد؛ عزم دانشمندان ایرانی پابرجاست.

به گزارش روزانه نیوز سازمان انرژی اتمی ایران در پیام توئیتری با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد: تاسیسات هسته‌ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین‌شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم باشد، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا مجدداً شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای خواهد شد.

در پیام سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:
تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای، تخریب سالن مونتاژ سانتریفیوژ‌های نطنز و حمله تروریستی اخیر در این تاسیسات، تنها ناکامی دشمنان ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد و اراده دانشمندان صنعت هسته‌ای تمامی این اقدامات مذبوحانه را به نومیدی تبدیل ساخته است.

تاسیسات هسته‌ای نطنز با سرعت هرچه بیشتر به سوی اهداف تعیین‌شده حرکت خواهد کرد و اگر لازم باشد، دانشمندان ایرانی کاری خواهند کرد که دنیا مجدداً شاهد قدرت علمی ایرانیان در فناوری هسته‌ای خواهد شد.
عزم دانشمندان ایرانی پابرجاست…/میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید