کد خبر:27940
پ

مدیرعامل توانیر افزود: تماس با مشترکان پرمصرف از طریق شرکت توزیع آغاز شد و از طریق ارسال بروشور به دنبال مدیریت مصرف مشترکان هستیم.

به گزارش روزانه نیوز محمد حسن متولی زاده در مراسم نخستین اقدام فراگیر در سال ۱۴۰۰ با اشاره به آمادگی صنعت برق برای تامین پایدار برق اظهار کرد: امسال با شروع گرمای زودرس به طور متوسط در فروردین افزایش ۵ درجه‌ای دما را داشتیم و کاهش بارندگی باعث استفاده زودرس از پمپ در چاه‌های کشاورزی شد که مجموع این شرایط منجر به  رشد ۲۲ درصدی مصرف برق شد.

مدیرعامل توانیر گفت: کاهش حجم آب در پشت سد‌های برقابی شبکه را با کمبود ۴۰ درصدی تولید انرژی برقابی مواجه خواهد کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا تامین مستمر برق در شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

متولی زاده بیان کرد:امروز ۱۲۰۰ گروه اجرایی در سطح کشور تشکیل شده و ۶ هزار نفر در خصوص تعدیل روشنایی معابر و برخورد با رمز ارز‌های غیرمجاز اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: کاهش حجم آب در پشت سد‌های برقابی شبکه را با کمبود ۴۰ درصدی تولید انرژی برقابی مواجه خواهد کرد که با توجه به شیوع بیماری کرونا تامین مستمر برق در شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

وی افزود: کمبود تولید برقابی‌ها تراز تولید برق را دچار مشکل کرده است که این موصوع نیازمند همکاری مردم و برنامه ریزی از سوی مسئولان است، خوشبختانه سال گذشته مردم برای مدیریت مصرف برق همکاری مناسبی با توانیر داشتند.

مدیرعامل توانیر بیان کرد: مصرف برق ادارات صنعت برق و وزارت نیرو با جدیت در حد ۵۰ درصد سال گذشته کاهش خواهیم داد و برنامه تعدیل مصرف سایر  ادارات دولتی  نیز در دستور کار قرار دارد./میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید