کد خبر:28110
پ

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو جشنواره «نانو و رسانه ۱۴۰۰» را با محورهای فناوری نانو در زندگی مردم، صادرات محصولات نانو، نانو و کرونا برگزار می‌کند.

به گزارش روزانه نیوز ستاد ویژه توسعه فناوری نانو این جشنواره را با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله برگزار می‌کند.

براساس فراخوان این ستاد علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را از پنجم اردیبهشت تا ۱۵ خرداد به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند.

در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۴۰۰ علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه‌ها، آثار برتر در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

آثار ارسالی برای ارسال باید درباره مسایل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد، آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه ۱۳۹۹ تا ۱۵خرداد ۱۴۰۰ از طریق رسانه‌های رسمی کشور یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند پنج اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به سایت www.nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های مشخص برای رسانه، صدا، سیما، مطبوعات و نشریات، خبرگزاری ها وپایگاه های خبری تحلیلی، شبکه های اجتماعی، عکس ارسال کنند.

در جشنواره نانو و رسانه همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۳۹۹ معرفی و تقدیر می‌شوند، برای این منظور، محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به‌صورت روزانه رصد شده و براساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید