کد خبر:28416
پ

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اظهارداشت: هدف دولت در این روز‌های پایانی کار این است که تحریم را برداریم، کرونا را مهار شود و به معیشت مردم رونق ببخشیده شود و طرح‌های نیمه تمام را تا جایی که ممکن است، افتتاح نماییم.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به مذاکرات وین گفت: این مذاکرات، نشان عظمت ملت ایران است و نشان می‌دهد طرف‌های ما در برجام فهمیدند، راهی جز تمکین به قانون و مقررات و اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ وجود ندارد، این پیروزی بزرگ دولت در پایان کارش است و مردم بدانند تحریم شکسته شده است و اگر متحد باشیم بزدودی تحریم‌ها برداشته می‌شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کاری که مذاکره کنندگان ما در وین می‌کنند کار بزرگی بوده است، خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل کامل به قانون عمل کند، کار زود تمام می‌شود. مسیر ما مسیر صحیح و درستی است و ما طبق قانون کار می‌کنیم و مردم ثمر صبرف ایستادگی و مقاومت شان را در وین می‌بینند.

مذاکرات، نشان عظمت ملت ایران است

روحانی اضافه کرد: اگر گزارش درست از مذاکرات وین را به گوش مردم برسانیم، مردم متوجه می‌شوند این مذاکرات، نشان عظمت ملت ایران است و نشان این است که طرف‌های ما در برجام فهمیدند، راهی جز تمکین به قانون و مقررات و اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ وجود ندارد، این پیروزی بزرگ دولت در پایان کارش است و مردم بدانند تحریم شکسته شده و اگر متحد باشیم بزدودی تحریم برداشته می‌شود.

برجام ایجاد صلح و امنیت در منطقه و جهان است

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز یکصدا در دنیا همه می‌گویند، راهی جز اجرای کامل برجام برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه و جهان وجود ندارد. دنیا امروز یکصدا است و این مهم است.

روحانی با اشاره به اقدامات دولت برای تامین واکسن داخلی و خارجی گفت: در مسیر تامین واکسن قدم بزرگی برداشته‌ایم و وزارت بهداشت این بار را به دوش می‌کشد، شرکت‌های خصوصی هم به میدان آمدند و در ماه‌های آینده میلیون‌ها دوز واکسن خارجی کرونا وارد کور می‌شود.

همه گروه‌های پرخطر تا پایان تیرماه واکسن می‌زنند

وی تاکید کرد: اگر همه دست به دست هم دهیم و دست بخش خصوصی را باز بگذاریم، همه گروه‌های پرخطر تا پایان تیرماه واکسن می‌زنند، واکسن داخلی هم وارد بارار می‌شود و در هفته‌های آینده ده‌ها میلیون دور واکسن کرونا در اختیار مردم قرار می‌گیرد./میزان

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید