کد خبر:29520
پ

رییس ستاد ایران مردمی دولت قوی در گام دوم گفت: سن مدیریت در کشور باید شکسته شده و مدیریت‌ها به جوانان واگذار شود همانند بسیاری از کشورها که حداقل سن مدیران رده بالای آنها ۳۵ سال است.

به گزارش روزانه نیوز ‌حمید آخشته روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی که در یکی از ستادهای مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برگزار شد، افزود: امروز کشور نیاز به پوست اندازی بین نسلی دارد که نیازمند همکاری رسانه ها است و این موضوع باید به صورت مدام پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به دور از جناح بندی ها می‌تواند گام‌های اساسی برای کشور بردارد، ادامه داد: بسیاری از مردم، نخبگان و دانشگاهیان در طومارهایی از رئیسی درخواست کرده بودند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند چراکه او تنها کسی است که می‌تواند مورد وحدت قرار گیرد.

آخشته اذعان داشت: رئیسی به نکات کلیدی همچون انسجام ملی و وحدت ملی به دور از جناح بازی و استفاده از تمام ظرفیت ها، جدیت در امور مدیریتی و برخورد با افرادی که در مناسب خود به دنبال فساد هستند، جلوگیری از فساد سازمان یافته در بدنه دولت و توجه به معیشت اقشار ضعیف جامعه توجه دارد و این نکات را در صدر برنامه‌های آتی خود قرار می دهد.

رییس ستاد “ایران مردمی دولت قوی در گام دوم” گفت: نگاه و تفکر رئیسی می‌تواند زمینه ساز عدالت اجتماعی باشد اما باید فرق بین عدالت و مساوات را مورد توجه قرار دهیم تا اقشار ضعیف جامعه نیز بتوانند طمع راحتی را بچشند.

وی افزود: بحث هدفمندی یارانه ها به درستی اجرا نشد چراکه به دنبال مساوات بین آحاد جامعه بودند در صورتی که یارانه ها باید به افراد نیازمند داده شوند تا آنها بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند.

آخشته یکی دیگر از معضلات موجود در کشور را شبکه‌های رانت و امضاهای طلایی عنوان کرد و ادامه داد: با الکترونیکی شدن بسیاری از کارها می‌توان شبکه رانت و امضاهای طلایی را که منجر به فساد می‌شود را از بین برد.

رئیس ایران مردمی دولت قوی در گام دوم اضافه کرد: برخی از مسئولان برای دادن مجوز چوب لای چرخ فعالان اقتصادی می‌گذارند و مجوزها را به ثروتمندان می‌دهند و این امر باعث جلوگیری از تولید ناخالص ملی می‌شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید