کد خبر:29771
پ

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از ملت شریف ایران خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق نمایند.

به گزارش روزانه نیوز، از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بدین شرح است: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت بزرگ ایران طی ۴۲ سال گذشته آن را در زُمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود دانسته و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

بی‌تردید حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حماسه شگفتی‌ساز دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد که موجب ارتقاء و تثبیت جایگاه کشورمان در نظام بین الملل و تضمینی برای امنیت پایدار کشورمان خواهد بود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آحاد ملت شریف و ایرانیان مقیم خارج از کشور دعوت می نماید تا در لبیک به ندای امام راحل عظیم الشانمان و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور پر شور، در این انتخابات شرکت نمایند.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد./ایرنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید