کد خبر:12091
پ

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و وزیر اطلاع رسانی این کشور در دیدار و گفت وگو با یکدیگر به همکاری در زمینه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کردند.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان، «علی نجفی خوشرودی» در دیدار با «عبدالله بن ناصر الحراصی» وزیر اطلاع رسانی عمان درباره راه‌های تقویت روابط دو کشور در زمینه‌های رسانه، فرهنگ و هنر گفت و گو کرد.

 

سفیر کشورمان در این دیدار در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های جمهوی اسلامی ایران در زمینه‌های مشترک مناسبی که وجود دارد، برای تقویت هرچه بیشتر همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ، هنر، آدابنجفی خوشرودی همکاری در حوزه دیپلماسی عمومی و روابط فرهنگی را یکی از مبادی اصلی توسعه روابط اقتصادی توصیف کرد و آمادگی ایران را برای همکاری متقابل رسانه‌ای، فرهنگی و برگزاری فعالیت‌های نمایشگاهی و تسهیل فعالیت اصحاب فرهنگ و رسانه اعلام کرد.

 

وزیر اطلاع رسانی عمان نیز در این دیدار ضمن استقبال از توسعه مناسبات رسانه‌ای، فرهنگی و هنری فیمابین و آمادگی برای همکاری با سفیر ایران در عمان تصریح کرد: روابط دو کشور تاریخی و عمیق است و محدود به دولت‌ها نبوده بلکه مردم دو کشور هم پیوندهای مستحکمی داشته‌اند.

 

وی سیاست‌های عمان پس از حضور سلطان هیثم را ثابت و در امتداد سیاست‌های سلطان قابوس توصیف و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های دو کشور به ویژه در زمینه رسانه‌ای و فرهنگی در دوره جدید استمرار یابد./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید