کد خبر:15278
پ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انبوهی از جوانان انقلاب پشت درهای مسئولیت واقع شده‌اند، گفت: محدود کردن سن ۴۵ سال در رقابت‌های ۱۴۰۰ اشتباه بزرگی است.

 

 

به گزارش روزانه نیوز  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:لذا انبوهی از جوانان انقلاب پشت درهای مسئولیت واقع شده‌اند و مردم از خدمات دهی آنها محروم شده‌اند. محدود کردن سن ۴۵ سال در رقابت‌های ۱۴۰۰ را اشتباه بزرگی است.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل عبور کشور از مشکلات کنونی و بقای نظام، به انتقال درست و به موقع مسئولیت‌های بین نسلی بستگی دارد، افزود: نسل اول برای آنکه خودش در قدرت بماند و از ورود نسل دوم جلوگیری کند مرتب معیار جوان بودن را بالا برده است و آنها را متهم به ناتوانی و آماده نبودن برای پذیرش مسئولیت‌ها کرده است.

 

رضایی افزود: متاسفانه انحراف از سی سال پیش شروع شد و انتقال بین نسلی از نسل اول به دوم صورت نگرفت! سپس این انحراف به نسل سوم و چهارم کشیده شد، به طوری که امروز معیار جوان بودن را زیر چهل و پنج سال تعیین می‌کنند در حالی که معیار جوان بودن در دهه اول انقلاب زیر سی سال بود./مهر

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید