کد خبر:15432
پ

در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت جنگنده بمب‌افکن‌های فانتوم با استفاده از بمب قاصد، اهداف زمینی را منهدم کردند.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سنگین اف4 با استفاده از موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد اهداف فرضی را منهدم کردند.

 

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی، سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

 

وی اظهار کرد: پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سر جنگی برای نخستین بار با طی 100 کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری بر علیه استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

 

سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت خاطرنشان کرد: همچنین هواپیماهای بمب افکن فانتوم با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین (Carpet Bombing) به سمت اهداف از پیش تعین شده کردند./ فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید