کد خبر:15866
پ

تهدید به تیراندازی گسترده در صورت برنده شدن جو بایدن، کاندیدای دموکرات استفاده کرده بود، آغاز شد.

به گزارش روزانه نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس گزارش‌ها، تحقیقاتی از سوی اف‌بی‌آی، در مورد گزارش‌ها از مردی که از شبکه‌های اجتماعی برای تهدید به تیراندازی گسترده در صورت برنده شدن جو بایدن، کاندیدای دموکرات استفاده کرده بود، آغاز شد.

 

“لورا ایمیلر” از اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اف‌بی‌آی از تهدیدهای آنلاین گزارش شده، آگاه بوده و همکاران ما مشغول تحقیق هستند. موضوع در حال حاضر توسط مقام‌های دولتی در حال ارزیابی است. دولت فدرال در حال حاضر هیچ‌گونه بازداشتی انجام نداده و اتهامی وارد نکرده است. هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی بر اساس این حادثه مشخص نشده است.

 

هم‌زمان با هیاهوی پس از انتخابات در آمریکا و لفاظی دو کاندیدا بر سر آخرین آرای باقی مانده در ایالت‌های کلیدی محل نزاع، چندین شهر آمریکا شاهد تجمع معترضان در خیابان‌ها هستند.

 

لس‌آنجلس تایمز گزارش کرد که مظنون توسط اعضای کارگروه مشترک مأموران انتظامی محلی و فدرال، دستگیر شده است. تایمز با ارجاع به منابع مطلع از تحقیقات، نوشت که می‌توان از تشخیص سلامت روان برای بازداشت این مرد استفاده کرد.

 

بنا بر گزارش‌ها مظنون ادعایی توسط گروه “سی‌تی ۶” که واحد مبارزه با تهدیدات تروریستی داخلی توصیف شده، تحت بازداشت درآمده است.

 

تنش‌ها پیرامون نتیجه رقابت داغ ریاست جمهوری آمریکا بعد از سه نوامبر تشدید شده، چرا که آرای چند ایالت کلیدی سرنوشت‌ساز، هنوز در حال شمارش است. ساکنان در بسیاری از شهرهای آمریکا از جمله واشنگتن دی‌سی، نیویورک، فیلادلفیا و دیگر شهرها هم‌زمان با انتظار برای معلوم شدن نتایج، به خیابان‌ها آمده‌اند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که “در ویدئوی پست شده در اینستاگرام، این مرد می‌گوید اگر بایدن به کاخ سفید راه یابد، “مثل تیرانداز مدرسه عمل می‌کنم، جان همه این دموکرات‌ها را می‌گیرم.”/ ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید