کد خبر:17546
پ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، از توزیع مرغ منجمد و گرم در سراسر کشور خبرداد و گفت: این توزیع تا رسیدن قیمت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

به گزارش روزانه نیوز « محمدرضا طلایی » با اشاره به توزیع مرغ منجمد و تازه توسط این شرکت در میادین سراسر کشور، افزود:همزمان با شروع توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت مرغ در بازار دو هزار تومان کاهش داشته و این توزیع تا رسیدن قیمت مرغ به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه مرغ منجمد و گرم تاییدیه دامپزشکی دارند و به تازگی توسط شرکت پشتیانی امور دام خریداری شده‌اند، اضافه کرد:اکنون روزانه ۳۰۰ تن مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، بدون هیچ محدودیتی در سرارسر کشور، در تمام سازمان‌ها، اصناف و فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با کاهش قیمت مرغ در بازار با بیان اینکه قیمت مرغ بستگی به قیمت نهاده‌های دام و طیور دارد، اضافه کرد: در صورتی که مرغداران با مسوولان وزارت جهاد کشاورزی در زمینه افزایش نهاده‌های دام و طیور به توافق برسند، با افزایش میزان توزیع مرغ در میادین میوه و تره‌بار و کاهش قیمت مرغ روبرو می‌شویم.

وی تاکید کرد: مسوولان وزارت جهاد کشاورزی به مرغداران قول دادند با افزایش واردات نهادهاده‌های دام و طیور، سهمیه آنان را نسبت به میزان جوجه‌ریزی افزایش دهند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید