کد خبر:20741
پ

رئیس قوه قضاییه گفت: با امکانات مادی و معنوی و با نیرو‌های جوان قادریم بر مشکلات فائق آئیم و راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم‌ها را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از صدا و سیما حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پایان نشست سران قوا که به میزبانی رئیس مجلس در بهارستان برگزار شد، گفت: انتظار مردم عزیز ایران با ایستادگی و مقاومت بی نظیر این است که همه مسئولان با یکدیگر هماهنگی، همراهی و همکاری داشته باشند.

 

وی حفظ وحدت و انسجام میان نهاد‌های حاکمیت را ضروری و یکی از راهبرد‌های اساسی برشمرد و تاکید کرد: اکنون مشکلات مردم به ویژه رفع مشکلات معیشتی و پیامد‌های بیماری کرونا دو مشکل جدی است که باید با همکاری همه دستگاه‌ها برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: یقین دارم که می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم و این ” ما می‌توانیم” را از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموختیم.

رئیس دستگاه قضا گفت: ما این را نه در سخن بلکه در عمل اثبات کردیم و مجاهدان این میدان و شهدا نشان دادند و با ابتکارات و خلاقیت در حوزه‌های مختلف نشان داده شد که امکان فائق آمدن بر کل مشکلات و خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: بحمدالله سخنانی که در جلسه مشترک مطرح شد، نشان داد همکاری سه قوه باید در چارچوب اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی باشد که حقیقتا راه را برای همگان روشن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اکنون انسجام و وحدت میان قوا باید برای تحقق خواست، رضایت و اعتمادآفرینی مردم و نیز اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی افزود: یقین دارم که بودجه ۱۴۰۰ و برخی مسائل که در جلسه مطرح شد با همکاری دولت و مجلس پیگیری می‌شود و مشکلات با همکاری‌ها و مساعدت‌ها رفع خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از اظهاراتش با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به حماسه ملی ۹ دی اشاره کرد و گفت: مردم از حضرت زهرای اطهر (س) درس بصیرت آموختند و حقیقتا در ۹ دی امتحانشان را پس دادند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: ملت در لبیک به پیام مقتدای بصیرت آفرین مان با حضور در صحنه، امنیت کشور را تضمین و حقیقتا از انقلاب اسلامی و نظام در مقابله با تخریب گران صیانت کردند.

وی تاکید کرد: باید سالروز حماسه ۹ دی را گرامی بداریم آنچه مردم در مقابل فتنه از خود نشان دادند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود؛ حماسه‌ای که حرکت انقلاب و حضور بامعنای مردم را در روز بصیرت و میثاق با ولایت به نمایش گذاشت./صدا و سیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید