کد خبر:20827
پ

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان فارس برگزار شد تاکید کرد: ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان به خیال خود مدت‌ها فتنه ۸۸ را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی در بین ملت ایران ایجاد کنند، اما تک تک آحاد ملت، بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان‌ها آمدند.

وی افزود: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌ایم و هرگز این ترفندهای دشمن برای ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می‌کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن‌ها قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: ملت ایران هر جا نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می‌دهد و روز 9 دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین پیام برگزاری مسابقات نظامی جام سپهبد های اخلاص را اینگونه اعلام کرد که همگی ما به عنوان سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های خود روز به روز در راستای افزایش مهارت‌ها و شایستگی‌های رزمی تلاش می‌کنند و به هیچ حدی بسنده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: امروز منطقه فارس میزبان برندگان نهایی مسابقات نظامی و مهارت شایستگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری این مسابقات کار بسیار ارزنده در نیروی زمینی برای یک رزمنده، سرباز و نظامی است؛ چرا که مهارت و شایستگی رزمی یکی از مهمترین ویژگی‌هاست./پانا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید