کد خبر:23535
پ

 معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ارایه شفافیت عملکرد و ارتباط با عاشقان خدمت به ائمه و زائران از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

به گزارش روزانه نیوز یوسف افضلی در آیین رونمایی از این سامانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: این سامانه که در نخستین گام آن جمعی از هنرمندان عرصه سینما تلویزیون و تئاتر عضو شدند با هدف آشنایی وارتباط هرچه بیشتر با توانمندی عاشقان خدمت به  خاندان اهل بیت عصمت و طهارت،  اظهار داشت:  در این سامانه مخاطبان می توانند پس از عضویت نسبت به ارائه هرگونه خدمت در زمینه مسائل فرهنگی اجتماعی دینی مذهبی و غیره پیشنهادات سازنده خود را به عنوان نمایند.

مدیر فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این آیین با قدردانی از خیرین و نیکوکاران عرصه فرهنگی و اجتماعی گفت: در این سامانه مخاطبان پس از ثبت نام به عنوان خادمان افتخاری عتبات تلقی شده و می‌تواند هرگونه فعالیت و تخصص خود را برای بهره مندی ستاد در جهت پیشبرد اهداف ستاد بازسازی عنوان نمایند.

میلاد جوادی ادامه داد: با توجه به طرح‌های انجام گرفته در این سامانه مخاطبان می‌توانند در شرایط کرونایی حال حاضر حرم ائمه اطهار را به صورت نیابتی زیارت نمایند.

گفتنی است، مخاطبان برای زیارت نیابتی می‌توانند پس از ورود در سامانه و ثبت درخواست زیارت، زیارت آنها به صورت نیابتی توسط یکی از خادمان مستقر در صحن ائمه به انجام خواهد رسید که پس از انجام این فریضه به شخص نیت کننده نیز  اطلاع‌رسانی خواهد شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید