کد خبر:23623
پ

مینا قربانی از تیم مقاومت در فینال هفته پنجم و ششم لیگ برتر تپانچه بادی بانوان، توانست با کسب بالاترین امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از فدراسیون تیراندازی، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تپانچه بادی زنان در هفته پنجم و ششم در حالی با حضور ۶ تیم به میزبانی هیات فارس پیگیری شد که در بخش تیمی هفته پنجم، تیم های هیات فارس، مقاومت و هیات قم با شکست تیم های امید صدرا خلیج فارس هرمزگان، رایمون و هیات مازندران به پیروزی دست یافتند.

همچنین در بخش تیمی هفته ششم، تیم های هیات کرمان، مقاومت و هیات فارس در برابر تیم های امید صدرا خیلج فارس هرمزگان، هیات مازندران و رایمون به پیروز رسیدند.

با برگزاری فینال این رقابت ها، مینا قربانی تیرانداز تیم مقاومت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و گلنوش سبقت الهی از تیم امید صدرا خلیج فارس هرمزگان و نوشین پی خسته از هیات قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس زنان، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، مسعود کلهر خبره ورزشی، احمد نجفی و محسن نصر اصفهانی مربیان تیم ملی تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید