کد خبر:24880
پ

سفارت ایران در کابل در بیانیه‌ای با محکوم کردن حملات اخیر تروریستی در افغانستان تاکید کرد که توسل به تروریسم، ضربه سنگینی بر مشروعیت و حیثیت افرادی می‌زند که مرتکب چنین جنایت‌های هولناکی می‌شوند.

به گزارش روزانه نیوز سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل حملات اخیر کابل را محکوم کرد.

سفارت ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد با نهایت تاسف، اقدامات خشونت‌آمیز و ضد انسانی، علیه جان شهروندان افغانستان طی هفته‌های اخیر همچنان بدون وقفه ادامه دارد و جامعه جهانی ناباورانه، شاهد صحنه‌های دردناک از جنایت افرادی است که اهداف پلید خود را از این طریق تعقیب می‌کند.

در ادامه این بیانیه ضمن تقبیح چنین رفتارهای وحشیانه و غیرقابل توجیهی، تاکید شده است که توسل به تروریسم، ضربه سنگینی بر مشروعیت و حیثیت افرادی می‌زند که مرتکب چنین جنایت‌های هولناکی می‌شوند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در ادامه این بیانیه اضافه کرده است که ماهیت واقعی چنین جنایتکارانی پنهان نخواهد ماند و آنان از مجازات و کیفر مصئون نخواهند بود.

طی چند روز گذشته بیش از ۱۰ انفجار مین‌های کنار جاده‌ای در کابل، جان بیش از ۱۰ نفر را گرفته و چندین تن دیگر را زخمی کرده است.

بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) نیز انفجاری در منطقه کارته پروان در شمال غرب کابل، جان چهار تن از جمله یک پلیس را گرفت و چند نفر دیگر از جمله یک زن با دو کودکش را نیز زخمی کرد./فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید