کد خبر:9243
پ

 قیمت سکه و طلا نتوانست در بازار امروز (یکشنبه) در مقابل کاهش قیمت ارز مقاومت کند، به طوری که سکه تمام بهار آزادی، افت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را نسبت به دیروز تجربه کرد.

 

به گزارش  روزانه نیوز ،  امروز (سیزدهم مهر) بازار طلا با وجود آنکه دیروز در برابر کاهش قیمت دلار مقاومت کرده بود، امروز پس از کاهش بیش از یک هراز تومانی قیمت دلار و یورو در بازار آزاد، مقاومت صعودی قیمت‌ها در این بازار هم شکست.

 

بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۵ امروز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله است.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز شاهد کاهش قیمت یک میلیون تومانی بود و در حال حاضر با ارزش ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

 

همچنین نیم سکه به بهای هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با ۴۲ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۶۲۰ هزار تومان را ثبت کرد.

 

قیمت انس جهانی طلا نیز امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، به قیمت یک هزار و ۹۰۰ دلار معامله شد./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید