کد خبر:24997
پ

مراسم توزیع ۸۰۰۰ تبلت و سیمکارت بین دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان بنیاد مستضعفان برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز مراسم توزیع هوشمند  ۸۰۰۰ تبلت و سیمکارت بین دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حفظ کرامت انسانی صبح امروز با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان بنیاد مستضعفان برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک ایام ولادت امام جواد «ع» و حضرت علی «ع» اظهار کرد: اینکه در ایام ماه رجب این اقدام صورت می‌گیرد جالب است ما این عزیزان مددجو را مورد حمایت قرار دادیم که مبلغ ۲۴ میلیارد تومان را بنیاد مستضعفان مشارکت داشت و یک همکاری مومنانه بین دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت؛ همچنین یک مجموعه عمومی و غیر دولتی به صورت خودجوش آمادگی خود را برای این کمک مومنانه اعلام کرد.

وحید قبادی دانا با اشاره به اینکه یک جمعیت هدف مشخصی را برای اهدای تبلت‌ها انتخاب کردیم، بیان کرد: مبلغ تبلت حدود ۳ میلیون تومان است، امیدواریم این مدل کمک رسانی را در تمامی نقاط کشور پیاده کنیم و اینکه رسانه‌هایی بیگانه این کار خوب را هم ملاحظه کنند و پوشش دهند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید