کد خبر:9350
پ

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز نیروی انتظامی تاکید کرد: عرصه سایبری میدان جدید مجاهدت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی است.

 

 

به گزارش  روزانه نیوز ، سردار  غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت 13 مهرماه روز نیروی انتظامی پیامی صادر کرد. به مناسبت روز نیروی انتظامی

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم؛

 

نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی در سال های اخیر توفیقات متعددی را کسب کرده که موجب شده است این مجموعه در چشم مردم عزیز و قابل اعتماد باشد. سرمایه اجتماعی که امروز حامی ناجاست یک ذخیره گرانقدر برای کشور و به ویژه نیروهای مسلح و نتیجه سالها تلاش هوشمندانه و مجاهدت خالصانه است. به زعم ما امروز دستهای پشت پرده ای درکار است تا این سرمایه اجتماعی را تضعیف کرده و اقتدار ناجا را در پیش چشم مردم  تضعیف نماید و در نهایت به امنیت عمومی کشور صدمه وارد کند. امنیتی که با خون شهدا به دست آمده است و  ارزش آن با هیچ دستاورد دیگری قابل مقایسه نیست.

 

از سوی دیگر امروز رسالت بزرگ دیگری در پیش روی سبزپوشان نیروی انتظامی است و آن تقویت نظم، امنیت و آرامش عمومی در فضای سایبری است که بخش عمده ای از ساحت های فردی و اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار داده است.بی شک بدون این امنیت و آرامش امکان بهره برداری از فرصت های بزرگ فضای سایبری وجود نخواهد داشت.

 

سازمان پدافند غیرعامل کشور منطبق بر الگوی دفاع کامل و جامع و در راستای ارتقای نقش های راهبردی در تولید امنیت، صیانت و حفاظت از مردم با نیروی پراقتدار انتظامی تکالیف و مأموریت های مشترکی داشته که عملیاتی سازی آنها را به جد در دستور کار دارد.

 

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن نیروی انتظامی به ویژه سردار شهید خدا کرم فرمانده دلیر ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان، به همه دلاورمردان ناجا خداقوت گفته و برای آنهایی که پاسداران بی ادعای امنیت و آرامش اجتماعی کشور هستند از خداوند منان توفیق خدمت و عافیت مسألت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی/ تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید