کد خبر:25302
پ

رژیم صهیونیستی که همچنان در هراس حمله تلافی جویانه ایران به سر می‌برد، مشارکت خود در نمایشگاه امنیتی در امارات را لغو کرد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی به دلیل هراس ادامه دار از اقدام تلافی جویانه ایران، از اعزام هیئت امنیتی خود به نمایشگاهی در امارات صرف‌نظر کرد.

بنا به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، تل‌آویو سفر هیئت امنیتی نظامی خود به ابوظبی برای مشارکت در نمایشگاه بین المللی ایدکس را از بیم حمله تلافی جویانه ایران لغو کرد. این شبکه صهیونیستی اعلام کرد امارات از تصمیم لغو مشارکت هیئت امنیتی این رژیم مطلع شد، زیرا اسرائیل می‌ترسد که ایران در واکنش به ترور نیرو‌های خود، از اعضای این هیئت امنیتی عالی‌رتبه انتقام بگیرد.

پس از ترورمحسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران در اواخر نوامبر گذشته، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شهروندان خود هشدار داد که در کشور‌هایی مانند امارات و بحرین ممکن است هدف حمله ایران قرار بگیرند.

سازمان “مبارزه با تروریسم” وابسته به شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در مورد افزایش خطرات پیش روی صهیونیست‌ها در امارات، بحرین، ترکیه، گرجستان، آذربایجان و اقلیم کردستان در عراق و کل خاورمیانه و قاره آفریقا هشدار داد/باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید