کد خبر:25976
پ

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالا و ارز قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال و دستگیری ۱۰۳ هزار متهم در این زمینه طی ۱۱ ماه گذشته سال جاری در کشور خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا مقیمی گفت: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا طی ۱۱ ماه گذشته سال جاری، انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، الکترونیکی، لوازم یدکی، مواد خوراکی، سوخت، دام سبک، انواع ارز و … در کشور کشف، که ارزش کالا و ارزهای مکشوفه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا و ارزهای مکشوفه را بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه ۱۰۳ هزار متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و همچنین کالاهای قاچاق مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و سوخت قاچاق به شرکت ملی فرآورده های نفتی تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها و قاچاق سازمان یافته ادامه دارد.

سردار مقیمی از هموطنان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند/ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید