کد خبر:21531
پ

 بیست‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با توجه به مجوز وزارتخانه های صنعت و بهداشت در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، بهبود نسبی وضع کرونا، موافقت وزارت نفت و هماهنگی‌ با مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، از سوم تا ششم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ درتهران برگزار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز نمایشگاه بیست‌وپنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه‌های آینده برگزار می‌شود.

تأکید بر اجرای پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی

این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض‌تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه‌سازی و… که در نمایشگاه‌های کنونی رعایت می‌شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

بازدید ویژه متخصصان و فعالان صنعت

یکی از این اقدام‌ها، شرایط بازدید برای متخصصان است و از این رو براساس هماهنگی و مکاتبه با ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شرکت‌های تابع، تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، با برنامه‌ای هدفمند، کارت‌های دعوت بر اساس روزهای نمایشگاه و بر اساس سهمیه تخصیص‌یافته، طبق اسامی و نفرات اعلام‌شده بخش‌های مزبورتوزیع می‌شود.

براساس پیش بینی های انجام شده، قرار است بازدید از نمایشگاه با ارائه کارت دعوت روز مربوطه، امکان ‌پذیر شود.

با توجه به شیوع کرونا، برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه نفت ایران برای چند بار به تعویق افتاد، ابتدا قرار بود در روزهای ۲۱ تا ۲۴ مهرماه و در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود./پانا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید