کد خبر:21568
پ

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای نسبت به انتشار آگهی‌های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش روزانه نیوز معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن ها با انتشار آگهی‌های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی،کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم هستند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، حمایت از متقاضیان  طرح‌های سرمایه‌گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق “سامانه کارا” که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست  متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق “دستگاه‌های اجرایی ذیربط” در شهرستان ها و استان ها و”کمیته فنی” و “موسسات عامل” بررسی می‌شود.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افراد خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند.

سامانه «کارا» با هدف ثبت نام دریافت تسهیلات طرح های توجیهی اشتغالزا در دو برنامه «اشتغال فراگیر» و «اشتغال روستایی» دولت از روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

این سامانه کارا به نشانی اینترنتی WWW.KARA.MCLS.GOV.IR از سوی وزارت تعاون و در سال ۹۶ برای دریافت تسهیلات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهای خود بویژه در مناطق کمتر برخوردار و یا دارای نرخ بیکاری بالا طراحی شده است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید