کد خبر:21581
پ

سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور اعضای هیئت مدیره این صندوق راه‌اندازی شد.

 

به گزارش روزانه نیوز توسعه خدمات غیرحضوری به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق، سامانه پیامکی ثبت درخواست وام با حضور اعضای هیئت مدیره رسماً وارد چرخه خدمت رسانی شد و در این خدمت، اعضا می‌توانند با ارسال کد ملی خود به‌صورت عدد ۱۰ رقمی بدون هرگونه فاصله و علامت اضافی به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۹۲۸۰ درخواست دریافت تسهیلات (وام) را ثبت کنند.

صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس  کرونا و برای جلوگیری از مراجعات حضوری خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق و تأکید اسلام کریمی مدیرعامل صندوق، خدمات غیر حضوری خود را گسترش داده و هم اکنون از ۳ طریق پیک خدمت، اینترنت بانک و سامانه پیامکی نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اعضا اقدام می‌کند. در آینده‌ای نزدیک نیز با راه‌اندازی ثبت تلفنی درخواست وام، چرخه ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق قرض‌الحسنه شاهد تکمیل خواهد شد و اعضا کمترین مراجعه حضوری را جهت دریافت خدمات خواهند داشت.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق و بانک‌های عامل مرتبط به مبلغ بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو پرداخت شده است و با تأکید مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد و برنامه‌ریزی صورت گرفته، اقدامات خوبی در راستای ارائه خدمات سریع، آسان و متنوع به اعضا صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به پیک خدمت جهت ارائه سرویس حضوری به اعضایی که به دلیل مشکلات جسمی یا بیماری قادر به مراجعه حضوری در مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران نیستند اشاره کرد.

دیگر اقدامات مهم و قابل اشاره صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال جاری راه‌اندازی اینترنت بانک و سامانه پیامکی درخواست تسهیلات است.

از اقدامات مهم در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه شاهد راه‌اندازی مرکز تماس و امور مشتریان جهت متمرکز کردن ارائه خدمات، دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صندوق قرض‌الحسنه شاهد هم‌اکنون دارای بیش از ۳۵۰ هزار عضو فعال است که می‌توانند با توجه به مانده حق عضویت خود، حداکثر تا ۳ برابر موجودی و تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه کنند./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید