کد خبر:21682
پ

برنامه اینترنتی قرن جدید با شعار «ایران فردا در گفت‌وگوهای چالشی با متفکران امروز» در فضا مجازی برنامه منتشر شد.

به گزارش روزانه نیوز برنامه اینترنتی قرن جدید با شعار «ایران فردا در گفت‌وگوهای چالشی با متفکران امروز» با حضور شخصیت‌های علمی و اندیشه‌ای و همچنین مسئولان و سیاستمداران از جمله؛ بیژن عبدالکریمی، شهریار زرشناس، حسن عباسی، محمود احمدی نژاد، یاسر جبرائیلی، مهدی زریباف و دکتر علی بهادری جهرمی از امروز ۲۲ دی ماه در فضا مجازی برنامه منتشر شد.

 

آروین فرشی نعیم تهیه کننده و مجری کارشناس این برنامه گفت: «در آستانه ورود به قرن جدید، قرن پانزدهم قرار داریم، تأکید بر اهداف مطلوب در قرن آینده، تولید نقشه راه، گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری لازمه طی طریق موفق در مسیر قرن آینده است. این قرن در ادبیات رهبر معظم انقلاب، قرن اسلام، معنویت، عقلانیت و عدالت نام‌گذاری شده است. بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب قرن آینده قرن افول تمدن غرب و تشکیل دولت، جامعه و در نهایت تمدن نوین اسلامی خواهد بود. لازمه تحقق قرن جدید مطلوب و هدف‌گذاری شده، آسیب‌شناسی چهل سال گذشته و ایجاد یک تحول مبتنی بر پیشرفت، عدالت، اسلامیت و عقلانیت است که این اتفاق مهم جز با حرکت نهضت‌های مردمی و جهادی، قیام به قسط جوانان و مطالبه‌گری جدی از اندیشمندان جهت ارائه نقشه راه و محتوای لازم و همچنین مسئولان جهت اجرای سیاست‌های تحولی منتهی به تمدن نوین اسلامی محقق نخواهد شد. برنامه قرن جدید در راستای گفتمان‌سازی این تحول مهم گام بر می دارد».

این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای آروین فرشی نعیم، کارگردانی سعید الله مرادپور و مدیریت تولید حسام قربانی، تولید می‌شود./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید