کد خبر:8530
پ

اگر مردم یک انقلابی واقعی و دلسوز را انتخاب کنند تحولی عظیم در کشور آغاز می‌شود.

 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران پویا، محمد اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی برای تسنیم به علل جنگ روانی دشمن علیه مجلس پرداخته است. وی در این یادداشت نوشت: فهمیدن این که چرا شبکه های معاند و گردانندگان پشت صحنه فضای مجازی این چنین بی مهابا مجلس شورای اسلامی را مورد هدف قرار داده اند زیاد سخت نیست تنها کافی است صحنه سیاسی کشور را کمی دقیق تر بنگریم.

 

یک مجلس انقلابی تشکیل شده است و به احتمال زیاد در انتخابات 1400 نیز گزینه منتخب مردم فردی انقلابی و از اردوگاه انقلاب خواهد بود بنا بر این تا دیر نشده باید کاری کنند که چهره این مجلس انقلابی  در نزدم مردم تخریب شود.

 

بر اساس این سناریو هر روز یک مرحله از عملیات روانی دشمن در فضای مجازی طراحی و اجرا میشود تا شاید بتوانند دراراده مردم برای انتخاب یک انقلابی دیگر خللی وارد کنند .

 

در این بین بلاخره کسانی هم پیدا می‌شوند و نادانسته پاس گل می‌دهند و مردم را در یک آدرس غلط سرگردان می‌کنند.

 

یک روز نماز وحشت نمایندگان ، یک روز موضوع ختم قرآن و روز دیگر ماجرای خودروی شاسی بلند را بر سر زبانها می اندازند و حواس مردم را از این نکته پرت می‌کنند که در سالهایی که در برخی جایگاه ها ، انقلاب به دست نا اهلان افتاد چه خسارت های نجومی بر پیکر انقلاب وارد شد.

 

در این بین دوستان حزب اللهی نیز وارد گود می‌شوند و سعی می‌کنند مسئله طرح شده را به گونه ای که نه سیخ بسوزد و نه کباب رفع و رجوع کنند در حالی که اساسا مسئله اصلی چیز دیگری  است.

 

مسئله اصلی این است که اگر مردم یک انقلابی واقعی و دلسوز را انتخاب کنند تحولی عظیم در کشور آغاز می‌شود که  اولین مرحله آن قطع شدن دست کسانی است که به واسطه بی کفایتی برخی از مدیران فعلی کاخ های آنچنانی نه فقط در لواسان و شمیران بلکه در مناطق خوش آب و هوای خارج از کشور بنا کرده اند .

 

خطر اصلی این است که با انتخاب یک انقلابی واقعی ، به جای هزاران قرار دادی که با اجانب امضا شده و پورسانت های کلان دریافت شده هزاران قرارداد با تولید کنندگان داخلی بسته خواهد شد که  نه سفر خارجی از ان حاصل می‌شود و نه خبری از پورسانت های کلان وجود دارد .

خطر اصلی این است که با انتخاب یک فرد انقلابی همه سیاست های فرهنگی و نظاماتی که بر مبنای سکولاریسم طراحی شده است دچار فروپاشی می‌شود و جای خود را به مبانی اسلام ناب می‌دهد.

 

بر این اساس و با این راهبرد این مجلس به هر قیمتی باید ترور شخصیت شود و چهره ای مخدوش و مشوه در اذهان شکل بگیرد .

 

در همین حال،‌ رسانه های انقلابی در این مرحله وظیفه ای خطیر بر عهده دارند  که به مواردی از آن اشاره می‌کنیم:

 

– معرفی چهره های خدوم و انقلابی مجلس فعلی

 

افرادی که دغدغه اسلام و انقلاب دارند کمتر به دنبال خودنمایی و رسانه ای شدن هستند و همین نکته باعث شده است که مردم کمتر با این چهره ها که بحمد الله تعدادشان نیز کم نیست اشنا شوند. به عبارت ساده تر این رسانه ها هستند که باید به سراغ این افراد بروند و این در حالی است که این افراد نمایندگان مردم هستند و حق مردم است که به اندازه کافی با این چهر ها آشنا شوند.

 

معرفی طرح ها و لوایحی که در دستور کار مجلس قرار دارد

 

برخی از نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی تقریبا تمام زندگی خود را وقف مطالعه و بررسی و شرکت در جلساتی می‌کنند که بتوانند خدمتی به ملت ارائه دهند و این زحمات از چشم مردم مغفول مانده است و این وظیفه رسانه است که در این جلسات و کارگروه ها حاضر شود و حق مطلب را ادا کند .

 

نتیجه این تلاش های شبانه روزی طرح ها و لوایحی است که باید توسط رسانه ها به وضوح برای مردم تشریح شود تا مردم طعم شیرین انتخاب خود را بچشند.

 

و نکته آخر این که تردید نکنیم که سناریوهای جنگ روانی دشمن محصول کار شبانه روزی صدها متخصص کار کشته و خبره است و همانند گردابی طراحی می‌شود که هر کسی را به درون خود می‌کشد و تنها خواص قادر به درک آن خواهند بود ./ تسنیم

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید