کد خبر:22115
پ

مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم دارند تمامی بازداشت شدگان در زندان‌های خود از جمله اسیران فلسطینی را برای مقابله با کرونا واکسینه کنند.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از اسپوتنیک، در پی انتقادهایی که علیه دولت رژیم صهیونیستی در خصوص عدم واکسیناسیون فلسطینی‌ها صورت گرفت؛ اداره امور زندان‌های این رژیم در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم دارد تمامی بازداشت شدگان در زندان های خود از جمله اسیران فلسطینی را برای مقابله با کرونا واکسینه کند.

این اداره اعلام کرد که واکسیناسیون زندانیان را بر اساس پروتوکل‌های بهداشتی و معمول بعد از واکسیناسیون کارمندان آغاز خواهد کرد.

سخنگوی اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این تصمیم شامل تمامی زندانیان بدون هیچ تمایزی می‌شود، گفت که روند واکسیناسیون این هفته آغاز می‌شود.

بعد از آنکه عمیر اوهانا، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی به این امر اشاره کرد که زندانیان فلسطینی واکسینه نخواهند شد، مسئولان این رژیم در آماج انتقادهای گسترده‌ای قرار گرفتند.

آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی این اظهارات وزیر امنیت داخلی را مورد انتقاد قرار داده و این اقدام را «غیر قانونی» توصیف کرد.

در همین راستا، سازمان آزادی بخش فلسطین از تل آویو خواست تا فلسطینی‌ها را در زندان‌های خود که تعدادشان طبق گفته باشگاه اسیران فلسطینی حدود ۴۴۰۰ اسیر بوده و ۲۵۰ ابتلا به کرونا در میان آنها ثبت شده است، واکسینه کند.

تا به صبح امروز، در کرانه باختری بیش از ۱۰۴ هزار ابتلا به کرونا از جمله ۱۲۳۰ فوتی ثبت شده است. در همین حال، در نوار غزه نیز ۴۸ هزار ابتلا از جمله ۴۸۴ فوتی ثبت شده است./خبر فوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید