کد خبر:22376
پ

نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» برگزار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با هدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱ بهمن لغایت ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به آدرس پست الکترونیک aeoi.festival@aeoi.org.ir یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره‌کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال کنند.

نتایج نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین «علی اکبر صالحی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به مناسبت آغاز این جشنواره نوشت: «برای اینجانب، مایه‌ بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می‌شود. برای همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

مقررات و شرایط کلی ارسال آثار:

– شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

🔸- در موضوع ایمیل ارسالی عنوان جشنواره و محور شرکت در مسابقه مشخص شود.

– مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، تحصیلات، شهر، شماره تماس و آدرس دقیق درج شود.

– آثار ارسالی در هر محور به‌صورت جداگانه ارسال شود.

– آثار ارسالی، نباید دارای هرگونه نشانه تصویری (لوگو، واترمارک و…) باشند.

– ارسال اثر و شرکت در این جشنواره به‌منزله اعلام مالکیت اثر توسط ارسال‌کننده است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، اثر ارسالی از روند جشنواره و داوری حذف می‌شود و برگزارکننده مسئولیتی در قبال چنین عملکردی از سوی ارسال‌کنندگان نخواهد داشت.

– دبیرخانه جشنواره پس از اعلام نتایج و اهدای جوایز، حق انتشار آثار را از طریق ابزارهای ارتباطی/رسانه‌ای برای خود محفوظ می‌داند.

– به آثار برگزیده گواهی شرکت در جشنواره داده خواهد شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید