کد خبر:23033
پ

بازیگر سریال نون.خ گفت: کرونا هم بخشی از قصه فصل سوم سریال نون.خ خواهد بود؛ بر این اساس در قصه خواهید دید که یکی از شخصیت‌های داستان به کرونا مبتلا می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز حالا دیگر یک سالی هست که جهان درگیر ویروسی ناشناخته است؛ یکسالی که شاید بدبین ترین آدم‌ها هم فکر نمی کردند که تا به این اندازه دوام یابد و زندگی را در تمام کره زمین مختل و ارتباطات را محصور کند.

در این یک سالی که گذشت همه مشاغل خرد و کلان از کووید ۱۹ آسیب دیدند و عمدتا موقتی و بعضا دائمی به تعطیلی و اختلال کشیده شدند.

بر این اساس فعالیت‌های فرهنگی و هنری شاید یکی از اولین قربانیان کرونا بودند. قربانیانی که در برخی از حوزه ها مانند برنامه و فیلمسازان، در تنگنایی دوسویه قرار گرفتند که از جهتی باید برای جامعه ای که ترغیب به انزوا می شد خوراک تولید می کرد و از سوی دیگر خود در معرض آسیب بودند. آسیبی که نگاهی به تعداد هنرمندان قربانی کرونا در یکسال گذشته گواه آن است.

از جمله مشکلاتی که این روزها برنامه‌سازان تلویزیونی و تولیدکنندگان محتواهای فرهنگی همچنان با آن دست به گریبان هستند، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و الزامات پیشگیری از شیوع کروناست. از سویی باید برای مردمی که دائم تشویق به ماندن در خانه می‌شوند برنامه تولید شده و آنان ترغیب به گذراندن بخشی از ساعات خود از طریق تماشای تلویزیون شوند و از سوی دیگر برنامه‌سازان و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی در این دوران تحت فشار رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت عوامل هستند.

تقریباً هیچ حوزه‌ای نیست که در یک سال گذشته فارغ از هیاهوی کرونا مانده باشد؛ بلایی که همه عرصه‌ها و جغرافیای جهان را در نوردید و موجب شده شیوه زندگی تمام دنیا عوض شود؛ در این مدت رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری لغو یا به شیوه‌ای برگزار شد که از فلسفه وجودی اش فاصله داشت. برنامه سازی های تلویزیونی هم یکی از عرصه‌هایی بود که آسیب دید و بعضاً به رغم نیاز به گسترش و افزایش کیفیت دچار کوچکی و افت کیفیت شد.

البته عمده این برنامه ها به دلیل ماهیت تلویزیون به طورکلی نه تنها تعطیل نشدند بلکه مستمر به تولید و پخش برنامه‌هایشان ادامه دادند.

یکی از مجموعه های تلویزیونی که این روزها در حال تولید است، سریال نون. خ ۳ است؛ سریالی که وقتی سال گذشته همین ایام فصل دوم آن کوتاه شد و با حذف ساخت قسمت های پیش بینی شده به پایان رسید شاید کمتر کسی فکر می کرد عمر کرونا تا به این اندازه طولانی باشد که حتی تا ساخت فصل سوم هم ادامه یابد و عوامل را مجبور به کار در این اوضاع سازد.

اما فصل سوم نون. خ این روزها در روستایی در نزدیکی تهران در حال تولید است تا برای بهار ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما رود.

کار در شرایط کرونا سخت است

سیروس میمنت رنجبر (متولد ۱۳۳۹ در کرمانشاه) بازیگر تلویزیون که برای سومین سال تجربه حضور در سریال نون.خ را دارد، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا و در توضیح چالش‌ها، مشکلات و شرایط بازی و برنامه سازی در ایام کرونا بیان کرد: قطعا کرونا در تمام کارها تاثیر خودش را داشته است؛ چنانچه اسفند سال گذشته همه از این جریان شوک زده و وحشت زده بودند و این وحشت در صورت بازیگران و تمامی کارها دیده می شد و در مسیری به جز آنچه قرار بود باشد قرار گرفت و پایان یافت.

وی ادامه داد: امروز هم کار در شرایط کرونا همچنان سخت است، البته تهیه کننده این برنامه (مهدی فرجی) پرستاری را آورده اند که هر چند ساعت یک بار عوامل گروه را چک می کنند؛ البته با تمام این تفاسیر کار کردن با ماسک نه تنها برای بازیگران بلکه برای تمامی عوامل سخت است.

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی خانه‌به‌دوش، سه‌دونگ سه‌دونگ، نون‌خ١ و نون‌خ۲ در مورد شخصیت کیوان که وی بازی در این نقش را در نون.خ برعهده دارد، گفت: شخصیت کیوان همچنان بامزه است و تلاش می کند تا با تفکرات خودش جلو برود.

در نیمه های این فصل کیوان موهاش خودش را مشکی پرکلاغی می‌کند آن هم به خاطر داستانی که در قصه هست./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید