کد خبر:23280
پ

رئیس شورای شهر تهران گفت: برای اینکه بتوانیم قدرت ملی ایران را بالا ببریم و حریف را ضعیف کنیم باید انتخابات پرشکوهی در سال ١٤٠٠ داشته باشیم.

به گزارش روزانه نیوز محسن هاشمی ضمن گرامیداشت مراسم دهه فجر اظهار کرد: پیام انقلاب از زمان امام خمینی (ره) به همگان اعلام شده بود و ایشان تاکید کرده بودند که انقلابی مبنی بر عقلانیت، مردم سالاری و قانون گرایی نهادیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما باید بیش از پیش به سمت اهداف انقلاب برویم، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دهه فجر اخرین سال عمر خود می‌شنیدم که از انتخابات سال ٩٤ گفته بود و نصیحت دلسوزانه‌ای هم داشت که می‌گفت، باید به فکر مشارکت بالا در انتخابات باشیم.

هاشمی افزود: به نظر می‌آید برای اینکه بتوانیم قدرت ملی ایران را بالا ببریم و بتوانیم حریف را ضعیف کنیم باید انتخابات پرشکوهی در سال  ١٤٠٠ داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مشکلات اقتصادی و حوادث تلخ سال‌های اخیر، تأثیر زیادی بر مشارکت مردم در انتخابات آینده گذاشته که اگر فضای تکثر و تنوع دیدگاه‌ها در انتخابات وجود نداشته باشد، سردترین انتخابات در تاریخ انقلاب همزمان با پرشورترین انتخابات تاریخ آمریکا، شکل می‌گیرد./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید