کد خبر:23283
پ

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بانک مرکزی دستورالعمل‌هایی از جمله دریافت نکردن پول نقد به جایگاه‌های عرضه سوخت ابلاغ کرده است.

به گزارش روزانه نیوز فاطمه کاهی با بیان اینکه تقاضای ما از مردم این است که از کارت‌های بانکی خود برای پرداخت هزینه سوخت استفاده کنند، افزود: جایگاهداران موظفند جایگاه‌ها را ضد عفونی کنند و این موضوع در حیطه وظایف خود جایگاه‌هاست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روی این موضوع نظارت می‌کند.

کاهی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بانک مرکزی دستورالعمل‌های مختلفی مبنی بر دریافت نکردن پول نقد صادر کرده که به جایگاه‌های عرضه سوخت هم، ابلاغ شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه دریافت پول نقد از مشتریان در جایگاه‌های عرضه سوخت ممنوع نیست اما به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر است از پول نقد استفاده نشود، اظهار کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت در یک سال گذشته با مردم همکاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه‌های سوخت به دلیل تماس افراد مختلف با نازل و پول نقد یکی از مراکز پر خطر شناخته شده است، گفت: به همه جایگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم که جایگاه‌ها را به اقلام بهداشتی تجهیز کنند اما تأمین این اقلام به عهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست./باشگاه خبرنگاران

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید