کد خبر:23486
پ

 مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: ۲ نمایش «جوادیه» و «ایوب خان» برای پخش آنلاین مجوز سازمان سینمایی را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش روزانه نیور محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به پخش آنلاین فیلم نمایش‌های این دوره از جشنواره که از روز گذشته آغاز شده است، گفت: ضبط فیلم نمایش‌های حاضر در جشنواره توسط رضا حامدی خواه مدیر بخش تله‌تئاتر و گزارش‌های صحنه‌ای جشنواره مدیریت می‌شود و آثار با حضور یک تیم حرفه‌ای در سالن‌های نمایش و با تلاش‌های ۲۴ ساعته برای پخش آنلاین آماده می‌شوند.

 مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر ادامه داد: این اتفاق برای اولین بار است که رخ می‌دهد و خوشبختانه از روز گذشته تا امروز بازخوردهای خوبی هم از مخاطبان دریافت کرده‌ایم. کیفیت مناسب و سهولت دسترسی به آثار از جمله ویژگی‌های این طرح است که باعث سربلندی جشنواره شده است.

حسن‌زاده درباره حضور نداشتن یک نمایش در جدول نمایش فیلم تئاترها و فعال نشدن گزینه پخش برخی دیگر از آثار توضیح داد: آثار نمایشی برای حضور در پلتفورم‌ها نیاز به مجوز سازمان سینمایی نیز دارند که این آثار نیز همزمان با تدوین برای دریافت مجوز پخش آنلاین دیده می‌شوند اما نمایش‌های «جوادیه» به کارگردانی رضا بهرامی و «ایوب خان» به کارگردانی امیر دژاکام با وجود تلاش‌هایی که تا این لحظه انجام دادیم موفق به دریافت مجوز پخش نشدند. البته نمایش «ایوب خان» از همان ابتدا در جدول قرار نگرفت اما «جوادیه» با وجود حضور اولیه در جدول موفق به دریافت مجوز نشد.

وی در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: به هر حال مخاطب نمایش‌های زنده با مخاطبانی که آثار را به صورت آنلاین می‌بینند متفاوت هستند. این امکان که یک خانواده بخواهند نمایشی را در اکران اینترنتی تماشا کنند زیاد است و ممکن است برخی از موارد در یک نمایش مناسب دیدن همه افراد نباشد و حتی افرادی که از این طریق اولین مواجهه‌شان با تئاتر را تجربه می‌کنند، دلسرد شوند./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید