کد خبر:23686
پ

بسیج مجتمع بعثت اقدام به اعزام تیم درمان رایگان کردند

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی درمانی بعثت همزمان با دهه مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و میلاد سراسر نور دخت نبی اکرم  در تاريخ 16/11/99 اعضای كانون بسيج جامعه پزشكي این مجتمع جهت معاينه و درمان رايگان  به شهر تویسرکان  اعزام شدند.

این اعزام به درخواست سازمان اوقاف وامورخیریه شهرستان تویسرکان انجام شد و از صبح روز بنجشنبه تا غروب همان روزبطول انجامید.

فرمانده کانون بسیج جامعه بزشکی  بعثت گفت: این تیم مشتمل بر پزشک متخصص  جراحی ارتوپدی،گوش و حلق و بینی ،فک وصورت، جراحی مغز واعصاب ،جراحی عمومی و اطفال  ،پرستار بود که هر کدام از اعضا با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه های مربوطه به مراجعین  خدمات ارائه نمودند .در این اردوی جهادی تعداد 250بیمار معاینه شد و  خدمات  بهداشتی درمانی به شکل کاملا رایگان  ارائه گردید.

در این اردو غرفه نقاشی کودکان و توزیع رایگان ماسک و محلول ضد عفونی دست هم دایر بود.

محمد ظاهری رئیس سازمان اوقاف وامورخیریه شهرستان تویسرکان ضمن قدردانی از مسئولین  مجتمع بعثت اذعان داشت که  پاسداشت فداکاری اعضای تیم اعزامی که با توجه به مشکلات موجود اقدام به برگزاری این اردوی جهادی نمودند و بندگان خاص خدا را خوشحال نمودند  فقط  باعنایت  ولطف خداوند قابل شکرگذاری است نحوه ارائه خدمات را بسیار مطلوب اعلام کرد و تقاضامند  همکاری صمیمانه جهت  تکرار که اینگونه ارائه خدمات سهل وصول وبا کیفیت بالا برای مردم خوب و مومن تویسرکان لازم بود.

بختیاری مسئول تیم اعزامی نیز گفت: با  هماهنگی و همکاری که ظرف یکماه گذشته توسط مجتمع بعثت ،سازمان اوقاف وامور خیریه ،سازمان کمیته امداد ،سازمان بهزیستی وهیات امنا ی مساجد روستا ها و شهر تویسرکان صورت گرفت افراد بیماری که بعلت مضیقه مالی توان مراجعه به مراکز درمانی را نداشتند به محل استقرار اردو دعوت و تحت معاینه و درمان قرار گرفتند و این روش  ارائه خدمات در زمان اعزام تیم  بدیع  ، هدفمند  و موثر است  و درآینده نیز سایر اعزام ها به همین شکل انجام خواهد شد.

وی همچنین از  مسئولان بیمارستان فاطمیه که  مساعدت نموده و چند نفر از ماماهای مجرب و متعهد خود را برای ویزیت بیماران با تیم بعثت همراه  نموده بودند نهایت قدردانی نمود و گفت 60 نفر هم توسط سرویس زنان و زایمان در این اردو ویزیت شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید