کد خبر:24470
پ

فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، اعتماد، علاقه مندی و رضایت مردم از ناجا افزایش یافته و در واقع این امر مهم نشان دهنده جایگاه پلیس در جامعه است.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نشست تخصصی معاونان و مدیران طرح و برنامه و بودجه ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: بر روح بلند و ملکوتی امام (ره) درود و سلام می فرستیم و برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی آرزوی سلامتی و  طول عمر با عزت داریم؛ حلول ماه رجب را تبریک عرض می کنم و امیدوارم این ماه برای همه شما عزیزان سراسر خیر و برکت باشد.

وی ضمن عرض خداقوت به تمامی همکاران در معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا و همچنین سایر همکاران در سراسر کشور عنوان کرد: از زحمات سردار محمودزاده معاون طرح و برنامه و بودجه ناجا نیز قدردانی می کنم چرا که ایشان به دلیل تجربیات و سوابق کاری توانسته اند در این معاونت اقدامات مطلوب و شایسته ای انجام دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: این سازمان با توجه به شرایط سخت کنونی کشور (اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور)، وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و … در همه حال پای کار و آماده خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه انجام ماموریت در پلیس دارای شرایط سخت و خاصی است، گفت: در واقع باید بیش از گذشته به موضوع تامین کارکنان (مادی و معنوی) توجه شود و این امر به عنوان یک وظیفه مهم بر عهده ما قرار دارد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: با وجود کارکنان شایسته و مخلص در سازمان می توانیم ماموریت ها را به نتیجه مطلوب برسانیم در واقع اگر کارکنان روحیه و انگیزه نداشته باشند در انجام مامویت ها قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توجه ویژه به کارکنان یکی از تاکیدات مقام عظمای ولایت است، گفـت: در هر حال بهبود معیشت کارکنان در سازمان از اولویت ها است و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار اشتری به اهمیت فعالیت معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا اشاره و عنوان کرد: باید این معاونت، بودجه و اعتبارات را بر اساس نیازهای هر استان (تهدیدها، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با گروه های ضدانقلاب و تجزیه طلب و …) تقسیم کند؛ در واقع بودجه و یا منابع مالی استان ها بایستی براساس نیاز و اولویت هر استان تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید منابع محدود در اختیار براساس اولویت و اهداف بلندمدت تقسیم شود، ادامه داد: یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در ناجا پرداخت مطالبات کارکنان است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین عنوان کرد: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی خیرین امنیت ساز است که بایستی براساس دستورالعمل تهیه شده در این خصوص کارها را پیش ببریم؛ در واقع لازم است از ظرفیت های مردمی و افراد امین و خیر نیز بهره ببریم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه موضوع افزایش مشارکت های مردمی باید با جدیت دنبال شود به برنامه هفتم توسعه نیز اشاره کرد و افزود: براساس ابلاغیه باید تا سال ۱۴۰۰ همه اهداف ناجا به نتیجه برسد از سویی برای برنامه هفتم توسعه نیز نقش ناجا باید مشخص شود و یک برنامه ریزی اصولی صورت بگیرد.

فرمانده ناجا به رضایت مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها، افزایش اشراف اطلاعاتی و مقابله با خرید و فروش سلاح و قاچاق مواد مخدر، کاهش تلفات جاده ای و  … از دیگر تاکیدات مقام عظمای ولایت است که باید دید براساس تدابیر ایشان، در انجام ماموریت ها به چه میزان موفق بوده ایم، از سویی بایستی تدابیر ایشان در راس امور قرار بگیرد و اولویت باشد.

وی در ادامه به پیام پر از مهر و محبت مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا اشاره کرد و افزود: پیام ایشان روح تازه ای در ناجا دمید و باعث افزایش  انگیزه و امید در کارکنان شد؛ این پیام نشان از رضایت ایشان از ماموریت های ناجا دارد.

سردار اشتری در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: براساس نظرسنجی های انجام شده بحمداله اعتماد، علاقه مندی و رضایت مردم نیز از ناجا افزایش یافته و در واقع این امر مهم نشان دهنده جایگاه پلیس درجامعه است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رضایت مقام معظم رهبری برای ناجا به عنوان یک سرمایه است، عنوان کرد: از مردم نیز به خاطر حمایت هایشان از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می کنم. (اشاره به حمایت مردم از سرباز وظیفه راهور در برخورد با نماینده مجلس).

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در همه حال و براساس قانون از حقوق کارکنان خود حمایت می کند؛ از تلاش های همکارانم در سراسر کشور نیز تقدیر و تشکر می کنم ان شاء الله تلاش های بی وقفه شما باعث رشد و اقدامات اثربخش در سطح جامعه شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه بهبود معیشت کارکنان و خانه دار شدن آنها از اولویت های مهم ناجا است، عنوان کرد: براساس یک برنامه پنج ساله باید همه کارکنان خانه دار شوند که از این مدت زمانی یک سال آن گذشته امید است بتوانیم در چهار سال باقی مانده به نتایج مطلوبی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین تاکید کرد: باید با بهبود معیشت کارکنان روحیه آنها  را تقویت کنیم زیرا این امر مهم قطعا در انجام مطلوب ماموریت ها تاثیرگذار خواهد بود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید