کد خبر:24583
پ

معاون رئیس جمهور گفت: همه امکانات کشور برای مقابله با بیماری کرونا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است.

به گزارش روزانه نیوز محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور  و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان تجهیزات خریداری شده مقابله با کرونا از محل تسهیلات بانک جهانی که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: این وزارتخانه در زمینه مقابله با کرونا و سایر مسایل عمل خوبی داشته است و آیندگان از اقدامات این وزارتخانه تجلیل می‌کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: همه امکانات کشور برای مقابله با بیماری کرونا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است. ۳۳۰۰میلیارد تومان در یک ماه با هدف این پشتیبانی و ۱۵هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز، تقویت و نشاط کادر درمان کمک کرده است.

نوبخت بیان کرد: وزارت بهداشت علاوه بر موضوع کرونا در زمینه تجهیر بیمارستان‌ها اقدامات مهمی را انجام داده است و ۱۱ هزار تخت بیمارستان‌ها را تجهیز کرده است.

وی بیان کرد: به جز ۲۳هزار مجوز استخدام در سال گذشته ما ۳۰ هزار مجوز جدید جهت جذب نیرو به وزارت بهداشت داده شده است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در بودجه سال آینده موفق شدیم نه تنها ارز دارو و تجهیزات پزشکی را با ارز ترجیحی تعیین کنیم بلکه درسال آینده سهمیه خاصی با ارز ترجیحی ادامه دارد و رشد قابل توجهی در بودجه وزارت بهداشت برای سال آینده خواهیم دید و این نکات نشان می‌دهد که دولت و همه نهادها پشتیبان این وزارت خانه هستند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید