کد خبر:24611
پ

 جانشین فرمانده ناجا گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که تا سال ۱۴۰۰ شاهد تحولات چشمگیری در کلانتری و پاسگاه ها باشیم؛ لازم است که در این امر مهم همه با قدرت پای کار باشند و هم پوشانی و هم افزایی صورت بگیرد.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کوپ ها (کلانتری و پاسگاه ها)  به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و افزود: این امر یکی از مهم ترین ماموریت ها و وظایف اولویت دار در ناجاست ضمن اینکه ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها دغدغه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و از این رو بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار رضایی با بیان اینکه امید است برگزاری این جلسات در رفع مشکلات و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها موثر باشد، تاکید کرد: موضوع مهم در امور کلانتری و پاسگاه ها این است که بایستی با یک برنامه ریزی اصولی پیش برود و در خصوص برخی از برنامه ها بازبینی صورت بگیرد تا به انتظارات و اهداف مدنظر برسیم.

وی همچنین گفت: بایستی به گونه ای عمل کنیم که تا در سال ۱۴۰۰ شاهد تحولات چشمگیری در کلانتری و پاسگاه ها باشیم؛ لازم است که در این امر مهم همه با قدرت پای کار باشند و هم پوشانی و هم افزایی صورت بگیرد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: ماموران مشغول به خدمت در کلانتری و پاسگاه ها باید به وظایف خود به درستی اشراف داشته باشند؛ از سویی آموزش ها باید مستمر ادامه داشته باشد و مهارت ها نیز ارتقاء یابد؛ ماموران کلانتری و پاسگاه ها با مردم و معضلات اجتماعی و افراد آسیب دیده بیشتر در ارتباط هستند که لازم است روحیه و انگیزه ماموران نیز در این موضوع مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

سردار رضایی در ادامه تاکید کرد: موضوع خوشایندسازی محیط کلانتری و پاسگاه ها امری مهم و قابل توجه است اما هوشمندسازی و الکترونیکی کردن پرونده ها نیز باید پیگیری و اجرایی شود.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه بر موضوع هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه ها، به کارگیری فناوری های نوین، افزایش اشراف اطلاعاتی ماموران تاکید کرد و گفت: باید از تجارب گذشته بهره ببریم و آن را برای محقق شدن اهداف فعلی مدنظر قرار دهیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید