کد خبر:25201
پ

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری باید به عنوان ناظر بر ایرلاین‌های کشور مقدماتی را فراهم کند تا در ایام نوروز، شاهد تخلفات برخی افراد سودجو و افزایش قیمت بلیت هواپیما نباشیم، گفت: این کمیسیون به صورت ویژه ناظر بر رفتار ایرلاین‌ها در ایام نوروز خواهد بود.

به گزارش روزانه نیوز محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به نظارت بر نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز افزود: در این راستا توافقی بین مسئولان صورت گرفته که برای هر یک ساعت پرواز، حداقل ۶۰۰ هزار تومان مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تعرفه ۶۰۰ هزار تومانی برای هر یک ساعت پرواز باید ادامه پیدا کند و اگر شرایط کرونایی تا سال آینده بدین منوال باشد و همین محدودیت‌ها برای مسافرگیری وجود داشته باشد طبیعی است که دیگر بیشتر از ۶۰۰ هزار تومان برای هر یک ساعت پرواز نباید در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنابراین از هم اکنون لازم است که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان مسئول و ناظر بر ایرلاین‌های  کشور مقدماتی را فراهم کند تا ما در ایام نوروز که عمدتاً دستگاه‌های اجرایی تعطیل هستند، شاهد تخلفات برخی افراد سودجو، پیرو افزایش قیمت بلیت هوایپما نباشیم، لذا این مسئله باید از هم اکنون مد نظر سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کمیسیون عمران مجلس هم به صورت ویژه ناظر بر رفتار ایرلان‌ها  در ایام نوروز خواهد بود و اگر تخلفی صورت گرفت، با متخلفان از طریق مسئولین ذیربط برخورد خواهد کرد./میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید