کد خبر:25628
پ

 نامزد ریاست باشگاه بارسلونا ادعا می‌کند که اگر در انتخابات پیش‌رو پیروز نشود، «لیونل مسی» آبی‌اناری‌ها را ترک خواهد کرد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از سایت گل، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده مسی در حالی وجود دارد که این فوق ستاره ماه‌های آخر قرارداد خود با کاتالان‌ها را سپری می‌کند. مسی هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده و همین موضوع باعث می‌شود تا نامزدهای ریاست این باشگاه در این مورد وعده‌های زیادی بدهند.

«خوان لاپورتا» نامزد ریاست بارسلونا که در زمان ریاست خود در این باشگاه رابطه خوبی به مسی داشت، معتقد است که می‌تواند قرارداد کاپیتان آبی‌اناری‌ها را تمدید کند اما او این موضوع را مشروط به شکست «ویکتور فونت» و «تونی فریکسا» دیگر نامزدهای ریاست بارسا می‌داند.

او در مناظره انتخاباتی ریاست باشگاه بارسلونا، عنوان کرد: اطمینان دارم که اگر شخص دیگری غیر از من در انتخابات پیروز شود،  مسی در این باشگاه نخواهد ماند. من رابطه خوبی با او دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم. ما بر اساس شرایط باشگاه به او پیشنهاد خواهیم داد.

وی ادامه داد: شاید ما نتوانیم در این قرارداد از نظر مالی رقابت کنیم اما مسی با پول اداره نمی‌شود. او می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را در بارسا با بالاترین سطح ممکن به پایان برساند.

مسی سال گذشته در حالی که از نحوه اداره باشگاه و هیئت‌مدیره ناامید شده بود، درخواست جدایی خود را به این باشگاه ارسال کرد اما با این موضوع موافقت نشد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسا چندی پیش در مصاحبه‌ای در مورد قرارداد خود بیان داشت: من نمی دانم که قصد رفتن دارم یا نه اما اگر قصد ترک بارسلونا را داشته باشم، دوست دارم این اتفاق به بهترین صورت انجام گیرد. بارسلونا بزرگتر از هر بازیکنی است.  امیدوارم که رئیس بعدی باشگاه، اقدامات مثبتی داشته باشد تا بتوانیم عناوین مهم را دوباره بدست آوریم./ایرنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید